Üniversitemiz öğrencilerinin kullanımı için yeni e-Posta Sunucusunun kurulumu tamamlanmıştır.

Üniversitemiz öğrencilerinin kullanımı için yeni e-Posta Sunucusunun kurulumu tamamlanmış olup;  test aşamasından sonra web ara yüzü 11.02.2013 tarihinde hizmete girmiştir.

 
Harran Üniversitesi ÖĞRENCİ e-Posta sisteminden mail adresi almak isteyen öğrencilerimiz 11.02.2013 tarihinden sonra kendi Fakülte/MYO Öğrenci işleri bürosuna müracaat ederek maillerini açtırabilirler.
 
Mail adresi alan öğrencilerimizin sunucuya bağlanarak 15 günde bir şifrelerini aşağıdaki yolu takip ederek değiştirmeleri sistemin sıhhatli çalışması ve kendi güvenlikleri açısında büyük önem arz etmektedir.
HARRAN ÜNİVERSİTESİ 
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI
 
 
 
ŞİFRE DEĞİŞTİRME
 
http://ogr.harran.edu.tr adresine bağlantı kurduktan sonra Tercihler –Parola Değiştir seçeneğini kullanarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.