Fatura Ödeme Takip Sistemi: Üniversitemiz bünyesinde bulunan birimlerin, lojmanların ve diğer taşınmazların elektrik, doğalgaz, kömür, mazot vs. Fatura giderlerinin online olarak takibinin yapılabildiği, istatistiklerinin çıkarıldığı bir sistem olup, ayrıca birim bazlı doğrudan temin, dmo ve diğer muhtelif harcama kalemlerinin de takibinin yapılabildiği bilgi işlem daire başkanlığımızca geliştirilmekte olan bir uygulamadır. Bu sistem sayesinde yetkili kişiler yıl, birim, ödeme türü, harcama türü gibi birçok farklı parametre ile gerekli takip ve istatistik kontrolü yapılabilmektedir. Uygulama geliştirme çalışmaları devam etmektedir. Gelen talepler kapsamında güncelleme işlemleri yapılmaktadır.    

Erişim Linki: https://odtsis.harran.edu.tr

YAZILIMLARIMIZ

 
 

Talep Portalı

Konut Tahsis Otomasyonu

Ek Ders Otomasyon Sistemi

HUBTAM Laboratuvar Numune Takip Sistemi

 
 
 

Personel Devam Kontrol Sistemi(PDKS)

Etkinlik Takvimi

Çalışma Grupları

Laboratuvar Envanter Sistemi(HRULABS)

 
 
 

Harcama Yönetim  Sistemi

HARUSEM Belge Doğrulama Sistemi

TÖMER Belge Doğrulama Sistemi

Yabancı Öğrenci Sınav Sistemi(YÖS)

 
 
 

Görevli İşlemleri Sistemi(GİS)

Fatura Ödeme Takip Sistemi

HRU Telefon Rehberi

Yönetmelik Değişim Başvuru Sistemi

 

Öğrenci E- Posta Aktivasyon Sistemi

Harran Üniversitesi Web Sitesi ve İçerik Yönetim 

Hayvan Hastanesi Sistemi

Sıkça Sorulan Sorular

 
 

Mezun Portalı

Yapı İşleri Stok Takip Sistemi

Hru E Dergi

Merkezi Sınav Takvimi